0 termék
0 Ft
kosár
 
 
Méhpempő szállítása

Szállítási információk

Kérjük, kerülje a több napra, hétre történő előrerendeléseket, minden 13 óráig beérkező rendelés a következő munkanapon kiszállításra kerül (részletek az alábbiakban)! Regisztráció során, kérjük mobiltelefon számát adja meg, rendelés folyamán az ÁTVEVŐ személy mobilszámát, hogy a futár felhívhassa, ha nem talál senkit a megadott kézbesítési címen! Kérjük olyan címet adjon meg ahol a rendelést követő munkanapon valóban tartózkodni fog valaki, mert a csomagfeladást követő átcímzés, további 1 munkanapot fog igénybe venni!

Kérjük, hogy amennyiben nem, a megrendelés során megadott személy veszi át a küldeményt, szíveskedjen az átvevő személy nevét is megadni, mert a futárszolgálat megtagadhatja a küldemény kézbesítését, a csomagon nem szereplő személyek részére. Ezen tényre, főként csomagpontos kézbesítés esetében, szíveskedjen ügyelni!

Házhoz szállítást Magyarország egész területére a GLS futárszolgálatával, egységesen 600 Ft-os költséggel történik (40 kg alatti csomagok esetén), az utánvétel egységesen 200 FT kerül. A termékek ellenértékét és a szállítási költséget átvételkor a futárnak kell kifizetni, az áru ellenértékéről, szállítási díjról a számlát, a küldemény dobozában találja. A csomag kézbesítését kérheti GLS csomagpontokra is, melynek listája, itt olvasható.


Küldeményével kapcsolatban, ha már feladásra került (SMS, E-mail értesítés után) a GLS ügyfélszolgálaton érdeklődhet:
Központi vevőszolgálat Címzettek részére: 7.00 - 20.00 h
Telefon: (+36 1) 802 0265
A beérkező hívásokat a telefonközpont automatikusanszétosztja a szabad vevőszolgálati munkatárshoz.
Fax: (+36 29) 886 610
E-mail: info@gls-hungary.com vagy az online csomagkövető rendszeren keresztül tud informálódni, csomagja státuszáról.

Amennyiben a csomag láthatóan sérült vagy nyitott, akkor a csomag átvételét tagadják meg és haladéktalanul értesítsék ügyfélszolgálatunkat a történtekről!
0-10.000 Ft megrendelés esetében a szállítási költség 600 Ft, illetve utánvétel esetében további 200 Ft fizetendő, azaz összesen 800 Ft, kivéve előre utalás esetében, ez esetben utánvételi díjat nem számolunk.
10 000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás és az utánvétel díja ingyenes!

A csomagokat Hétfőtől-Csürtökig adjuk át a futárszolgálatnak, ezeken a napokon 13 órakor zárjuk a rendeléseket, illetve ellenőrizzük a beérkező átutalásokat, tehát a kiszállítási napok KEDD-SZERDA-CSÜTÖRTÖK-PÉNTEK (i) napokra esnek, normál esetben, kivéve ünnepnapok esetén.

Tehát amennyiben pénteken rendeli meg a terméket, alap esetben hétfőn kerül feladásra, kedden kézbesítésre. Abban az esetben, ha valamely szállítási nap, időpont, nem felel meg Önnek a csomag átvételére, kérjük jelezze megrendelés folyamán a megjegyzések rovatban, illetve bármely más információt, ami a csomag kézbesítését segíti, kérjük a rendelés során tüntesse fel! Szállítási címként szerepelhet a lakás, vagy munkahely címe is, azt a címet érdemes megjelölni, ahol a nagy valószínűséggel tartózkodik valaki, aki a szállítás várható időpontjában át tudja venni a csomagot (munkahely, szomszéd stb). Munkahely esetében a vállalat, intézmény nevét is kérjük megadni!

Kérjük, hogy olyan címet adjon meg, ahol napközben is át tudja venni a csomagot, hogy a terméknek minél előbb tudja biztosítani a megfelelő hűtött tárolást.


A kiszállítás hétköznapokon (kedd-péntek) munkaidőben (8-17 óra között) történik.

Rugalmas kiszállítás
Három kézbesítési kísérlet! Már az első kézbesítési kísérlet depóvárosokban (érdeklődjön az ügyfélszolgálaton) igény szerint munkaidő után is kérhető 17 - 20 óra között, felár ellenében (3.810,-Ft). A csomag feladásakor e-mailben értesítjük a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén (8-9 óra között), értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt a legközelebbi GLS depóban, egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban, illetve visszautasíthatja a csomag átvételét.

Amennyiben a harmadik napon is sikertelen a kézbesítés, ekkor már nincs további lehetőség személyesen átvenni a csomagot, a termék állagának megóvása érdekében a csomag azonnal visszaszállításra kerül hozzánk!

Aki a csomagot nem veszi át, annak többet terméket nem áll módunkban küldeni, illetve a kiszállítás költségét kiszámlázzuk részére!

Nemzetközi szállítás

Cégünk az Európa Unió tagállamaiba tudja a megrendeléseket célba jutatni. Nemzetközi szállítás esetén, a hűtött csomagolás mindenképpen kötelező opció, csak ezen opcióval tudjuk a friss méhpempő vásárlás esetében a termék szavatosságát garantálni. Hűtést nem igénylő megrendelések esetében, természetesen hűtés nélkül is tudunk küldeményeket feladni.

Nemzetközi szállításokat csak banki előreutalással lehet kifizetni, melynek a beérkezése után tudjuk a rendelést feldolgozni, melyről minden esetben értesítést küldünk. A megrendelés folyamán lehet a célországot kiválasztani, a listában nem szereplő országokba csomagot küldeni nem tudunk, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot. A shop automatikus minden egyes országhoz hozzárendeli a szállítási díjat is.

A feldolgozást követően az alábbi tranzitidővel lehet számolni. Az alábbi szállítási idők minden esetben a munkanapokra vonatkoznak, a minél rövidebb szállítási idő érdekében ezen küldeményeket, általában csak a Hétfői, illetve a Keddi munkanapokon indítjuk el.

Tranzitidők, zárójelben szállítási idő/munkanap:

  1. 1. Zóna: Szlovákia (1), Szlovénia (2), Ausztria (2), Csehország (2), Románia (2), Horvátország (2)
  2. 2. Zóna: Lengyelország (2), Németország (2), Belgium (3), Hollandia (3), Luxemburg (3), Bulgária (3)
  3. 3. Zóna: Dánia (3), Franciaország (3), Olaszország (3), Nagy-Britannia (4), Monaco (4), Írország (5)
  4. 4. Zóna: Litvánia (3), Lettország (4), Spanyolország (4- 6), Svédország (4-7), Észtország (5), Málta (5), Norvégia (5-7), Görögország (5-7), Portugália (5-7), Finnország (5-7)


A MEGADOTT PÉNZNEMBEN KÉRJÜK TELJESÍTENI AZ ÁTUTALÁST, MÁS PÉNZNEMBEN TÖRTÉNŐ ÁTUTALÁS ESETÉBEN A BANKI KÖLTSÉGET ÁTHÁRÍTJUK A VÁSÁRLÓRA !


    Hűtve szállítás

    Azon kedves vásárlóink, akik legalább 4db Méhpempőt, (amely vegyes megosztásban is lehetséges) vagy nagyobb mennyiséget rendelnek, minden esetben díjmentesen, hűtött, szigetelt csomagolásban (4-5cm vastag polisztirol szigeteléssel bélelt doboz, 500g-os jégakkuval) szállítjuk ki, Magyarország teljes területén a megrendelt friss Méhpempőt. Ebben az esetben, plusz költséget a hűtős kiszállításért, nem számolunk fel!

    Hűtött csomagolásLehetőség van plusz költségtérítés ellenében (normál szállítási díjon felül) a kisebb rendelt mennyiségek esetében is hűtős kiszállítását kérni, ennek egységesen 810,-Ft a bruttó díja, ebben az esetben kérjük a "Hűtős szállítást kérek" opciót aktiválni rendelés folyamán, ellenkező esetben automatikusan, normál csomagolási módozatban történik a termék kiszállítása, kivéve a 4db-ot meghaladó rendelési mennyiségek, melyek hűtést igényelnek, ezeket automatikusan hűtött csomagolásban szállítjuk.

    Szállítási idő

    A termék kiszállítását a rendelést követően, munkanapokon legkésőbb 24 órán belül megkezdjük (előre fizetés esetén, csak a pénz beérkezést követően kerül feladásra a csomag) és a feladást követően, garantáltan 24 órás szállítási idővel az ország bármely pontjára eljuttatjuk. Tehát amennyiben HÉTFŐ-KEDD-SZERDA-CSÜTÖRTÖK (i) munknapokon13.00-igleadja a rendelését, azt a következő munkanapon fogja a futárszolgálat kézbesíteni, kivévé a pénteki és a hétvégi megrendeléseket, azok hétfőn kerülnek feladásra és a keddi napon kézbesítik. Amennyiben Önnek a fentiektől eltérő időpontokban, vagy csak bizonyos napokon tudja fogadni a csomagot, kérjük ezen kérését minden esetben jelezze a rendéles folyamán a megjegyzések rovatban!


    A csomag érkezéséről minden esetben SMS-ben értesítést kap. illetve a küldemény feladásának időpontjában, információs levelet küldünk a vásárló E-mail címére, melyen keresztűl nyomon követhető a csomag státusza.

    Kérjük, mindenképp, hogy adatait pontosan (telefonszám, email cím, postacím) legyen szíves megadni, mert ezek hiányában a rendelését nem tudjuk visszaigazolni és kiküldeni. Amennyiben a termék hűtését a csomag feladását követő 48 órán belül nem kezdi meg a vásárló, reklamációt nem tudunk elfogadni a termék minőségét illetően!

    Utaláshoz szükséges információk


    Kérjük, hogy a vásárolt termék(ek) ellenértékét az alábbi számlaszám szíveskedjen átutalni, vagy közvetlenül az Kereskedelmi és Hitelbank RT. fiókjába a számlánkra befizetni. Közlemény rovatba a vásárlás során megadott nevet, vagy a vásárlói azonosítóját, szíveskedjen feltüntetni.

    Cég adatok:
    DYDEX Hungary KFT.
    2900 Komárom
    Csillag ltp. 40. 3/9.
    Számlaszám: 10403631-49544957-57481008

    Személyes átvétel

    Lehetőség van a megrendelt termékeket, Komáromban és Tatán személyesen is átvenni, ezt a „Partnereink" menüpontban külön jelöljük, mint "Személyes, rendelés átvételi hely!"
    Kérjük, hogy a megrendelés folyamán a "megjegyzés" rovatba közölje velünk, melyik üzletben kívánja rendelését átvenni! A web-áruházas rendelés során válassza a személyes átvétel opciót.

     
    Frissítse böngészőjét!Letöltés