0 termék
0 Ft
kosár
 
 
A méhpempő bolt vásárlói tájékoztatója.

A VÁSÁRLÁS MENETE

Figyelem:www.mehpempobolt.hu web-shopban feltüntetett árak, bruttó fogyasztói árak, amelyek tartalmazzák az általános forgalmi adót (ÁFA).

A vásárlás egyes lépései:
1. Regisztráljon vagy jelentkezzen be
2. Keresse ki a termékeket
3. Tegye a kosárba a kiválasztott termékeket
4. Adja meg a szállítási és számlázási adatokat
5. Válassza ki a fizetési módot
6. Ellenőrizze és küldje el a megrendelést

A MEGRENDELÉS ÉS NAVIGÁLÁSÁNAK LÉPÉSEI

Áruk kosárba tétele
A kiválasztott terméket gyorsan a kosárba tudja tenni: nyomja meg a kosár ikonját, annyiszor ahány darabot kíván vásárolni az adott termékből. A sikeres műveletet a rendszer egy megjelenő, „Termék hozzáadva a kosarába" felirattal jelzi.

Kosár taralma
A kosár tartalmát a képernyő jobb felső sarkában mindig láthatja: itt, a gyorsnézetben informálódhat, hogy mennyi terméket tett a kosarába, illetve milyen értékben. Amennyiben bele akar tekinteni a kosárba, akkor kattintson a képernyő jobb felső részén, a kosár ikon melletti „Kosár" feliratra.

A kosárban lévő áruk
A kosárban részletesen láthatja, hogy milyen termékeket tett bele, ill. ezeknek mi az ára, továbbá mennyi a szállítási költség és végezetül, hogy mennyit kell fizetnie. Ugyan itt kiürítheti kosarát, vagy módosíthatja a kosárban lévő termékek darabszámát, a módosított mennyiség automatikusan frissül. A „Termékek rendelése még" gombbal visszatér a termékek oldalára, a „Tovább a fizetéshez" gombbal pedig megkezdheti a fizetési folyamatot. Figyelem! Fizetni csak regisztrált felhasználók tudnak.

Bejelentkezés
Ha Ön már regisztrált felhasználónk, akkor a képernyő felső részén lévő Belépési doboz segítségével lépjen be: adja meg e-mail címét, illetve jelszavát, majd kattintson a „Bejelentkezés" gombra. Amennyiben Ön még nem regisztrált, úgy ezt megteheti a képernyő felső részén lévő „Regisztráció" gombra kattintva, vagy a kosárból a „Bejelentkezés" gombra kattintva.

Regisztráció
A regisztráció első lépéseként, töltse ki a regisztrációs ablak minden sorát értelemszerűen. Majd válasszon egy minimum 6 karakter hosszú jelszót, melyet könnyen megjegyez, és nem felejt el. A regisztrációt csak akkor tudja befejezni, ha elfogadja a Felhasználási feltételeket.

A regisztrációt minden esetben aktiválni kell, ezt a regisztráció során megadott E-mail címre érkező levélben tudja megtenni, az aktiváló linkre való kattintással!

Ezt követően, már be tud lépni a regisztráció során megadott e-mail címmel és jelszóval.

Kérjük amennyiben mód és lehetőség van rá, akkor ne CITROMAIL-es E-mail címet adjon meg, mert egyre több visszajelzés érkezik, e levelezőszervert használó vásárlóinktól, hogy nem kapják meg a kiküldött E-mail üzeneteket!

Fizetés
A  fizetés lépéseit az oldal középső részén láthatja. Abban az esetben, ha az előre utalásos fizetési módot válassza, akkor a rendelést visszaigazoló E-mail tartalmazza a fizetés teljesítésének lehetőségeit. Személyes átvételi lehetőségről, ahol szállítási költségek nélkül veheti át az árut a "partnereink" menünopotban  tájékozódhat. Amennyiben már minden terméket a kosarába tett, amit meg akart vásárolni, akkor a „Tovább a fizetéshez" gombra kattintva tudja elindítani a fizetési folyamatot.  Első lépésként adja meg a szállítási- és számlázási adatait. Amennyiben már rendelkezik mentett adatokkal, akkor azokat a „Szállítási adatok", illetve „Számlázási adatok" legördülő menüből kiválaszthatja. Amennyiben még nem mentett adatokat, úgy tegye ezt meg minél hamarabb, hiszen a legközelebbi vásárláskor, már egyszerűen és gyorsan kitöltheti ezt a két rovatot. A címek megadásához használja a képernyő jobb felső sarkában látható "Beállítások" menüpontot. Amennyiben a két cím nem egyezik egymással, tegyen pipát a kis jelölő négyzetbe és töltse ki az eltérő postázási címet.

Kérjük, hogy olyan címet adjon meg, ahol napközben is át tudja venni a csomagot, hogy a terméknek minél előbb tudja biztosítani a megfelelő tárolást.

Utolsó lépésként ellenőrizheti és változtathat a megadott adatokon. Amennyiben minden adat pontos, a „Leadom a rendelést" gomb megnyomásával vásárolhatja meg a kiválasztott termékeket. Ezt követően a sikeres vásárlás esetében a képernyőn a "Sikeres rendelés!" felirat jelenik meg.

Beállítások
Ebben a menüpontban tudja menedzselni (módosítani, változtatni) több, a regisztrációnál megadott adatát.

Rendeléseim
A "Rendeléseim" menüpontban tekintheti meg a fiókjába bejelentkezést követően az érvényesen leadott megrendeléseit és annak feldolgozási státuszát. A leadott megrendelés csak akkor tekinthető érvényesnek, ha ebben a menüpontban megjelenik. A "Teljesítve" státusz azt jelenti, hogy rendelést átadtuk a futárszolgálatnak és kiszállítása folyamatban van.
Amennyiben a leadott megrendelését nem találja e menüpontban, akkor kérjük ezt, haladéktalanul jelezze ügyfélszolgálatunknak!

Méhpempő véleményVélemények
Számunkra és leendő vásárlóink számára rendkívül fontos az Ön személyes véleménye!
Amennyiben szeretné véleményét a megvásárolt termékről közzétenni a „Méhpempő vásárlás" menüpontban a termék adatlapján „Vélemény írása a termékről" szövegrész alatt, illetve a kiküldött rendelést visszaigazoló E-mailben lévő hivatkozáson keresztül tudja megtenni. Továbbá a vásárlást követő 31 napon kiküldünk egy véleményt bekérő levelet, melyben elhelyezett hivatkozásra kattintva lehetséges véleményezni a terméket. Hozzászólásokat a termékekhez, csak azon kedves vásárlóink tudnak írni, akik a honlapon keresztül vásároltak egy adott termékből. Véleményezések összességét a „Vélemények" menüpontban, időrendi sorrendben lehet olvasni.  Azon kedves vásárlóink között, akik leírják nekünk tapasztalataikat, minden hónap első munkanapján kisorsolunk, 1 db 10.000 Ft értékű ajándékcsomagot, melyet a web-shopunkban kapható termékekből állítunk össze. A havi szerencsés nyertest E-mailben értesítjük, illetve a honlapunkon a "vélemények" menüpont alatt tesszük közzé.

VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

Az adott áru megrendelésének időpontja az időpont, amikor megrendelését az áruházon keresztül eljuttatja a kereskedőhöz. Megrendelése általában akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mail-ben vagy telefonon is visszaigazolják. Méhpempő bolt áruházban történt rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen üzletszabályzatot, tisztában van a rendelés menetével. A vásárlást csak akkor tudjuk elfogadottnak tekinteni, illetve regisztrálni, ha a vásárló az adott oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a Fotoshop Kft. felelősséget nem vállal.A megvásárolt termékeket csak abban az esetben cseréljük ki, ha azok bizonyítottan hibásak. A vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.

MINŐSÉGI GARANCIA

Az általunk forgalmazott és kizárólag a tőlünk megvásárolt termékekre 100%-os minőségi garanciát vállalunk.

Melyben vállaljuk, az általunk forgalmazott termékek 100%-ban megfelelnek a jelenlegi hatósági előírásoknak, illetve a termékek címkéjén feltüntetett adatok, összetevők a valóságnak megfelelnek.
Gyártásuk, feldolgozásuk a HACCP szabályoknak megfelelően történik a legnagyobb gonddal és a higiéniai követelmények maximális betartása mellett.

Ennek ellenére, amennyiben Ön, mint vásárló úgy érzékeli, vagy tapasztalja, hogy nem az elvárásainak megfelelő minőségű terméket kapott a pénzért, ebben az esetben mi 100%-ban visszafizetjük Önnek a termék árát, illetve a szállítási költséget.

Esteleges reklamáció esetében, kérjük keressen minket az elérhetőségeink egyikén.

A FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA

Az áruházban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. Eladó semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

  • Az Interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat.
  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza az internetes áruház akadálytalan működését és a vásárlást.
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
  • Bármely levél - függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett - , de főleg bármilyen adat elvesztése.
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése.
  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei.
  • Eladó nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami az áruházhoz való csatlakozás miatt következett be.
  • A vásárló felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.
  • Egyedül a vásárló felelős az áruházhoz való kapcsolódásáért és az áruházban való vásárlásért.
  • Eladó nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.
  • Eladó szabadon megváltoztathat bármilyen árat, határidőt. A változás az áruházban történt megjelentés időpontjától lép életbe.
  • Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható az áruházban. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással.
  • Eladó szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el vagy annak elkövetésével próbálkozik. Azonban Eladó nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás miatt.
  • Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, a Eladó szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.
 
Frissítse böngészőjét!Letöltés